Bloggrubriker

Det är få bloggare som skulle få jobb på en tidning och vara ansvarig för rubriksättningarna. Ärligt talat vilka av nedanstående rubriker (Plockade slumpmässigt 9:42-9:44 igår) lockar till läsning? Någon enstaka kanske. Jag läser gärna andras bloggar men "Måndag" lockar mig inte särskilt mycket. Bättre kan ni!

4 days to go - Ensam helg - Stop it. - Överlevde helgen - Sjukt - Another monday - mardrömmar -Måndag -Bitter och sjuk - Plans - getting away - Hejsan -America´s secret destiny - Im just acting - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ - Välkommen till min nya blogg! - Måndag - Måndag - Ny vecka -  rohodos - Celebration Time - Balen bilder. - Måndag - Första dagen - jepp. - mjaaausuusu - i'm giong to africa! - grill chill - Hemma idag - Gutten morgen - Glida fram på en - SKIT OCKSÅ - Underbart! - It´s not right, but it´s okay... - 24 TIMMAR - Fuck. - test - Sökandet avbrytet... - Censur - Fina vädret, fan - Bal! - marketing på hög nivå - en  - Sneak peak !!!! - Kattvakt - Ledig Måndag! - Altanen09:41 - God morgon Sverige! - Måndag morgon - Skolaaan!! - Helgen - White raspberry och cupcakes - måndag - greeeeeeen - "Guuud, vad jag är trött..." - äntligen hemma - Helgen - Välkommen till min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback